Δήμος Ξάνθης - Επίσημη Ιστοσελίδα

Με την ευκαιρία της εορτής του Μπαϊράμ, εύχομαι

στους συμπολίτες μας Μουσουλμάνους

Χρόνια πολλά,

Χρόνια καλά με υγεία, ευτυχία και ευημερία

σε σας και στις οικογένειες σας.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ  Χ ΤΣΕΠΕΛΗΣ

Δι@ύγεια: πρόσφατες πράξεις

ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Περισσότερες πράξεις