IMC XANTHI LOGOΗ εφαρμογή "Βελτιώνω το Δήμο μου" επιτρέπει στους πολίτες να αναφέρουν καθημερινά τοπικά προβλήματα, όπως: πεταμένα σκουπίδια, χαλασμένους κάδους, καμένες λάμπες, σπασμένα πλακάκια, χόρτα σε κοινόχρηστους χώρους κ.α. και ο Δήμος Ξάνθης φροντίζει να διορθωθούν.

Με τον τρόπο αυτό, οι υπηρεσίες του Δήμου Ξάνθης καταφέρνουν να έχουν μια άμεση, επικαιροποιημένη και ακριβέστερη εικόνα των προβλημάτων, ενώ και οι δημότες που συμμετέχουν και βλέπουν να διορθώνονται τα θέματα που θέτουν, γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινότητας και η αντιμετώπιση των προβλημάτων μετατρέπεται σε μια συλλογική προσπάθεια.

Την εφαρμογή μπορούν να την δουν όλοι οι επισκέπτες στη διεύθυνση www.cityofxanthi.gr/imc

Όμως, για την υποβολή αιτήματος και την σωστή επικοινωνία με τους πολίτες-αιτούντες, είναι αναγκαία η εγγραφή και σύνδεση στη σελίδα. Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης: ΕΔΩ!

Οι πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, μπορούν να υποβάλουν αιτήματα, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00 έως 12:00, στο τηλέφωνο: 25413-50800.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
α) Αιτήματα που δεν ανήκουν στις καθορισμένες κατηγορίες ή που εμπεριέχουν σχόλια προς τρίτους, ή προσβλητικά - ανάρμοστα σχόλια, δεν θα δημοσιεύονται.
β) Αίτημα από διαφορετικούς χρήστες για το ίδιο ζήτημα, ή αιτήματα που δημιουργούνται προς απάντηση υπάρχοντος αιτήματος, δεν θα δημοσιεύονται.
Email επικοινωνίας με τον διαχειριστή της εφαρμογής:

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

 

1. Αφού συνδεθείτε στον ιστότοπο, θα οδηγηθείτε αυτομάτως σε μια σελίδα με τις κυριότερες υπηρεσίες (www.cityofxanthi.gr/dimotes). Πατήστε το κουμπί "ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΟΥ" για να μεταφερθείτε στην εφαρμογή. (Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το μενού "ΔΗΜΟΤΕΣ" στο επάνω μέρος της σελίδας).

imc01

 

 

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

 

(Όλα τα αιτήματα που έχει καταχωρήσει κάποιος χρήστης του συστήματος, εμφανίζονται στη λίστα αιτημάτων με μια μπλε κορδέλα που αναγράφει "Αίτημά μου", στην επάνω δεξιά γωνία. Έτσι μπορούμε εύκολα να εντοπίσουμε τα δικά μας αιτήματα.)

2. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής, επάνω δεξιά, βλέπουμε το κουμπί "Νέο Αίτημα".

imc02

 

3. Μόλις το πατήσουμε, στην οθόνη μας εμφανίζεται το παράθυρο με τα πεδία συμπλήρωσης νέου αιτήματος. Η συμπλήρωση των πεδίων έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι εύκολη και από Η/Υ αλλά και από Smartphone.

imc03

 

Τα απαραίτητα πεδία του αιτήματος, για την ορθή διεκπεραίωσή του, είναι:

 

Τίτλος: Εισάγουμε έναν σύντομο αλλά κατατοπιστικό τίτλο για το αίτημα (π.χ. "Καμένη λάμπα στην οδό Χατζησταύρου 54). Ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός για την αναζήτηση του αιτήματος αργότερα και τον εισάγουμε ΜΟΝΟ με Ελληνικούς χαρακτήρες.

 

Κατηγορία: Για την ορθή και γρήγορη διεκπεραίωση του αιτήματος, είναι απαραίτητο να επιλέξετε την σωστή κατηγορία από τις διαθέσιμες της λίστας, γιατί έτσι ενημερώνεται σωστά η αρμόδια υπηρεσία και όχι κάποια άλλη.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Εξυπηρετούνται αιτήματα μόνο των καθορισμένων κατηγοριών. Επίσης, μην καταχωρείτε σύνθετα αιτήματα, π.χ. "Μια καμένη λάμπα εκεί και ένας κάδος απορριμάτων χαλασμένος εδώ", γιατί αφορά ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Πρέπει να καταχωρούνται σαν δύο ξεχωριστά αιτήματα.

 

Περιγραφή: Αναφέρετε αναλυτικά στοιχεία για το αίτημα - πρόβλημα που έχετε καταχωρήσει, για να διευκολύνεται την υπηρεσία στο έργο της.

 

Διεύθυνση: Δεν νοείται αίτημα χωρίς να προσδιορίσουμε το ακριβές σημείο του. Μπορούμε να προσδιορίσουμε τη θέση του προβλήματος με τους εξής τρόπους:

1. Πληκτρολογώντας στο πλαίσιο ακριβώς πάνω από τον χάρτη την ακριβή διεύθυνση, π.χ. Μιχαήλ Καραολή 1, Ξάνθη 67100" και πατώντας το κουμπί "Αναζήτηση διεύθυνσης".

2. Σύροντας το δείκτη στην επιθυμητή θέση του χάρτη και πατώντας το κουμπί "Κλείδωμα διεύθυνσης"

3. Από το κινητό μας: Ενεργοποιώντας το GPS του και πατώντας το κουμπί "Ανίχνευση θέσης".

 


Αρχεία (προαιρετικό): Υπάρχει πολλές φορές η ανάγκη για καταχώρηση και κάποιας φωτογραφίας ή κάποιου άλλου αρχείου. Τα αρχεία που επιτρέπεται να επισυνάψουμε είναι α) Φωτογραφίας gif, jpg, png και β) κειμένου doc, docx, odt και pdf), με δύο τρόπους:

1. Σύροντας το αρχείο μας από το παράθυρο του υπολογιστή μας μέσα στο διακεκομμένο πλαίσιο και κάνοντας κλικ στο μπλε κουμπί "Έναρξη" (Νο 2 κάτω εικόνας) που θα εμφανιστεί δεξιά του αρχείου μας.

2. Κάνοντας κλικ στο πράσινο κουμπί "Προσθήκη αρχείων" (Νο 1 κάτω εικόνας), επιλέγοντας από τον υπολογιστή (ή το κινητό μας) το αρχείο μας και πατώντας στη συνέχεια ένα από τα κουμπιά "Έναρξη μεταφόρτωσης" ή "Έναρξη" (Νο 2 κάτω εικόνας).

Όταν η μπάρα προόδου μεταφόρτωσης φτάσει στο 100%, αυτό σημαίνει ότι το αρχείο μας έχει μεταφορτωθεί στους servers του Δήμου Ξάνθης και μπορούμε να συνεχίσουμε.

imc04

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε αυτή τη δυνατότητα για σημαντικά αρχεία που θα διευκολύνουν τις υπηρεσίες στη διεκπεραίωση του αιτήματος.


 

Μετά τη συμπλήρωση όλων των παραπάνω στοιχείων, πηγαίνουμε στο κάτω αριστερό μέρος της σελίδας και πατάμε το κουμπί "Υποβολή" (Νο 3 της επάνω εικόνας).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Έχετε δικαίωμα να τροποποιήσετε τα στοιχεία του αιτήματος όσο η κατάστασή του είναι στο "Καταχωρήθηκε". Από την στιγμή που ο αρμόδιος υπάλληλος αλλάξει την κατάσταση του αιτήματος σε "Γνωστοποιήθηκε" (που σημαίνει ότι έχει προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία) δεν μπορεί να επέλθει καμία μεταβολή - προσθήκη στοιχείων.

 

ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

imc sximatiki apok

1. ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ: Συμπληρώθηκαν τα απαραίτητα στοιχεία από τον πολίτη και υποβλήθηκε στο σύστημα. Ο διαχειριστής του "Βελτιώνω το Δήμο μου" (ΒτΔ) ελέγχει την ορθότητα του αιτήματος. Στο σύστημα θα εμφανιστεί αφού περάσει τον αρχικό έλεγχο και όχι αυτόματα.

2. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ: Το αίτημα γνωστοποιήθηκε στην αρμόδια υπηρεσία από τον διαχειριστή. Η υπηρεσία αναλαμβάνει να αξιολογήσει το αίτημα και να το χρεώσει σε κάποιον υπάλληλο.

3. ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ: Έχει ξεκινήσει η διαδικασία διεκπεραίωσης, από κάποιον υπάλληλο ή συνεργείο του Δήμου.

4. ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΕ: Το πρόβλημα λύθηκε ή έχει απαντηθεί επαρκώς. Κάποια αιτήματα δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν αμέσως, είτε επειδή εντάσσονται σε γενικότερο σχεδιασμό, είτε επειδή αναμένονται υλικά.

 



Επικοινωνία

Πλ. Δημοκρατίας
      Τ.Κ. 671 32, Ξάνθη